logo
ArEn

نتایج جست و جو:

61

تعداد نتایج:

61

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

مشاهده/دانلود

قرض الحسنه، راهبردی برای اقتصاد سالم

کلیدواژه: اقتصاد اسلامی ؛ توسعه اقتصادی ؛ راهبردهای توسعه ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: عبادی، روح اله ؛ جعفری، مهدی

ناشر: اقتصاد و بانکداری اسلامی

مطالعه رفتارهای اقتصادی به‌ویژه در اقتصاد اسلامی از مباحث مهم اقتصادی است. نظام مالی اسلامی با به رسمیت شناختن و برانگیختن انگیزه‌های معنوی، رفتارهای اقتصادی را در جهت رفع نیازهای اقتصادی و اجتماعی سامان داده و نهادهای مالی موجود در جامعه، ضمن تعامل با یکدیگر، در یک چارچوب معین، به سمت تحقق اهداف مش... ادامه

سال:1399

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی از طریق نقش اشتراک دانش (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران)

کلیدواژه: اشتراک دانش ؛ سرمایه فکری ؛ عملکرد مالی

نویسندگان: میرهادی ، روح الله

ناشر: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی

پژوهش حاضر به بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی از طریق نقش اشتراک دانش در بانک قرض الحسنه مهر ایران شهر تهران می پردازد. روش تحقیق مورد استفاده از نوع توصیفی، پیمایشی و همبستگی می باشد. همچنین جامعه آماری تحقیق حاضر شامل، کلیه کارکنان، مدیران و کارشناسان مربوطه در بانک قرض الحسنه مهر ایران شهر... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

بررسی وقف و امکان توسعه نظام قرض الحسنه (موسسه تامین مالی خرد) از طریق مال موقوفه

کلیدواژه: تامین اعتبارات ؛ موسسات قرض الحسنه ؛ وقف

نویسندگان: کاظمی رباطی، روح الله

ناشر: دین و دینداری

وقف و صدقه جاری در اسلام، آنقدر مهم است که اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این جهت نیز اسوه دیگران بوده و هستند و رهنمود آن ذوات قدسی در اهتمام به وقف آن است که این صدقه جاری را همتای مصحف علمی و ولد صالح قرار داده و آن را در ردیف میراث ماندگار و فخرآور میدانند و علاوه بر معمول بودن در میان ملل مختلف در ... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسنه منطبق با فضای بانکداری اسلامی با استناد به تئوری بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: بانک رسالت با موسسه مالی و اعتباری عسکریه)

کلیدواژه: رضایت مشتریان ؛ سیاست ها ؛ عملکرد پرسنلی صفی ؛ عملکرد مدیران مالی

نویسندگان: بیات ، روح الله ؛ جدید ، سعید

ناشر: دومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی

در پژوهش حاضر و بر اساس دستیابی به هدف پژوهش یعنی مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسسنه در بانک رسالت با موسسه مالی و اعتباری عسگریه و با استناد به تئوری بازاریابی رابطه مند، بدنبال تعمیم مولفه های بازاریابی رابطه مند بر مبنای نظریات بانکداری اسلامی هستیم. در حقیقت بر آن هستیم تا جدا از... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر هوش تجاری برکسب مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی: شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی)

کلیدواژه: مزیت پایدار ؛ مزیت پویا ؛ مزیت متجانس ؛ مزیت مرکب ؛ مزیت مشهود ؛ هوش تجاری

نویسندگان: حاجی زاده ، مهدی ؛ ولی زاده ، حبیب

ناشر: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر هوش تجاری بر کسب مزیت رقابتی پایدار در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربوط به کلیه کارکنان شاغل در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی می باشد که براب... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

شناسایی و اولویت بندی راهبردهای توسعه بانکداری اجتماعی در بانک قرض الحسنه رسالت

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری اجتماعی ؛ نظام بانکی

نویسندگان: هاشم زهی ،فائزه ؛ سالارزهی، حبیب اله ؛ محمد پور، سمانه

ناشر: اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد

سیستم بانکداری امروزی با مساله ای به نام بانکداری اجتماعی روبه رو شده است. بانکداری اجتماعی به همراه توسعه ارتباطات میتواند تاثیرات بسزایی بر رشد بانکداری پایدار و مدرن داشته باشد. براین اساس هدف پژوهش حاضر شناسایی و اولویت بندی راهبردهای توسعه بانکداری اجتماعی در بانک قرض الحسنه رسالت است. مطالعه ح... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

ارائه مدل بانکداری اجتماعی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری اجتماعی ؛ راهبرد

نویسندگان: هاشم زهی ،فائزه ؛ سالارزهی، حبیب اله ؛ محمد پور، سمانه

ناشر: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان اولین بانک ارائه دهنده خدمات بانکداری اجتماعی برای حفظ پیشرو بودن در این عرصه باید تلاش کند تا در پذیرش خدمات بانکداری اجتماعی از سوی مشتریان مقدم باشد، بنابراین باید زودتر از سایرین عوامل موثر را با تمرکز بر مشتریانش شناسایی و موانع پذیرش این نوع بانکداری را بر طرف سا... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل